Logo RAAB Computer
Menu

Podpora a návody

VoIP telefonie

HOT LINE

Přímý kontakt na servisního technika internetu (8-18.00 mobil, 18-8.00 sms/e-mail)

Jiří Urban
tel.: +420 774 379 541, e-mail: hotline@raab.cz

 

 

 

Vzdálená podpora

 

 

Návody

Co dělat když nefunguje internet?
  1. Odpojte od elektrické energie WiFi router popřípadě ethernetového klienta (malá krabička, která převádí signál z antény na počítačovou síť). Po uběhnutí cca 2 minut můžete zařízení opět zapojit. Vyzkoušejte připojení k internetu.
  2. Otestujte jinou webovou stránku, problém může být na daném serveru.
  3. Spusťte antivirový program a zjistěte, jestli není zavirovaný počítač. Spusťte také program na detekci spyware.
  4. Restartujte počítač.
  5. V případě, že jste zkusili všechny předchozí kroky a internet stále nefunguje, kontaktujte našeho servisního technika na čísle 774 379 541, případně 775 379 541.
Co dělat když je internet pomalý?
  1. Otestujte rychlost internetu na více zařízeních (notebook, počítač, mobil).
  2. Spusťte antivirový program a zjistěte, zda-li není zavirovaný počítač.
  3. Pokud používáte P2P programy (DC++, Bittorrent, uTorrent), ukončete je a poté zkuste rychlost.
  4. Zkontrolujte, jestli Windows nestahují na pozadí aktualizace.
  5. Restartujte počítač.
  6. V případě, že je internet stále nebo opakovaně pomalý a problém není na Vašem PC, kontaktujte našeho servisního technika na čísle 774 379 541, případně 775 379 541.
Potřebujete informace o platbách a aktuálním tarifu?
  • Navštivte ucet.raab.cz, zadejte variabilní symbol a přidělené heslo (uvedeno na smlouvě).
  • Přes zákaznický účet máte přehled o provedených platbách, aktivních službách, dokumentech (smlouvách).
  • Máte zde možnost zažádat on-line o změnu či rozšíření služeb.
Jak zjistím reálnou rychlost připojení?

Rychlost připojení na Vašem zařízení si můžete změřit na www.speedtest.net. Aby bylo měření objektivní použijte ethernetový kabel a ostatní zařízení (nb, mobil, tablet, tv) mějte odpojené od wifi.

 



 

Hledat na webu